Michael Jackson

hejhej nu är jag hemma igen efter bion jag säger bara I loooove MJ! filmen var såå bra, jag sjöng hela tiden man blev lite tårögd. Det var vissa låtar som jag jätte gärna skulle villjat ha varigt med, det var lite synd men annars är jag mycket nöjd. Alla som gillar hans musik ska gå och se den helt klart, det är de värt. Min favorit låt är "They don't care about us".

Jag blir själv hemma imorn så då har jag massor med tid att ta kort på de jag köpte i norrköping, så det får ni se imorn :) +att imorn är det halloween party (gt) på birgers så dit ska jag med penny, frida och emma. kanske blir att vi är här innan och då blir det massa kul :D 





Kommentarer
Postat av: Erika

ÅH vill ochså se THis is it, Michaels musik är ju gryym!!!!!Får försöka pallra mig till bion nån dag då,det känns som ett måste att ha sett filmen hihi!

2009-10-29 @ 09:19:57
URL: http://forstaaprilbarnet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0