Lördag

Jag hade en härlig kväll med jessy igår. Vi kollade såklart på idol jag säger bara "go rabih go rabih go go" han är ju så himla söt när han sjunger!
Men just nu sitter jag på mitt golv och klipper hål i mina jeans, för att få ut mina agretioner nä jag skoja jag klipper hål i dom för att jag vill ha ett par slitna jeans +att det är så snyggt. En bild på resultatet kommer sen..
Sen vid åtta är det fotboll, Sverige mot Danmark det ska bli spännande. Jag som tror att Sverige alltid vinner sina matcher tror att det blir 3-2, hoppas hoppas ;)
Jag får nästan lite panik det är så många program/filmer på tv nu som jag vill se men allting går vid samma tid hur gör man då? Hoppas ni har en stor godisskål i handen nu när ni sitter i soffan denna lördagskväll det har iallafall jag :)



foto: levina

Kommentarer
Postat av: Jessica

sötnos! love u

2009-10-10 @ 23:47:25
URL: http://jjessicaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0