hejsvejs

Jag har precis kommit till skolan efter att ha sprungit till bussen, och så får jag reda på att jag har sovmorgon till halv 11 :O Jag är nu väldigt arg på mig själv.. kul, nu ska jag sitta här själv till halv 11 det är verkligen vad jag vill! Min klänning som jag ska jobba med på formgivningen skulle jag vilja börja med om jag visste hur man gjorde :P Jag vågar inte börja ifall att jag skulle göra något fel och då skulle hela klännningen vara förstörd och det vill jag ju inte så jag väntar nog innan jag tar saxen och klipper som en galning.

Tyget ni ser på biden är det tyg jag kommer att ha på klänningen, det är lite för mörkt på bilden men jag lovar det är  ljusare i verkligheten och finare.



Ha en bra dag puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0