heeeeeeej

Just nu sitter jag på mitt golvet med tjejorna vi har lite party party hos mig höhö ;) sen ska vi åka till birgers där det blir sexy halloween party (y) men nu ska ni få se bild på det jag köpte i norrköping i tisdags somjag lovade lägga upp.. Mitt köp var ett par snygga högklackade stövlar från dinsko 499 kr och strumpbyxorna för 119kr. Jag är mycket nöjd med mina köp, tack jessica för en underbar dag! Nu ska jag var lite social med mina kompisar kanske blir att jag lägger in en bild på oss alla innan vi åker pusss ha en bra kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan vad fina dom är!!!! & bästa tjejen du!

<3

2009-10-31 @ 12:50:15
URL: http://jjessicaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0