Söndag

Tänk att helgen måste gå så fort.. Den här söndagen har jag varigt upptagen med att göra läxor och sy på klänningen.
Igår hade jag andra träningen och jag hatar verkligen att spela på skavsta det är så himla jobbigt att springa på det där golvet, och så är det ju så enormt cp varmt där inne man kan inte andas :o hehe träning på skavsta imorgon tummen upp :p Nu funderar jag på att ta en liten kvälls promenad, sen för en gångs skull ska jag gå och lägga mig tidigt :)
Jag har kollat runt lite på kläder på både nelly och hm och det här var dom saker jag hittade:
en jätte fin jacka, en mysig rosa tröja och två snygga kläningar.



Kommentarer
Postat av: Biz

Gillar den rosa :3

2009-11-09 @ 20:17:25
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0