måndag

Nu är det första skoldagen och jag säger bara vilket väder! usch jag hatar när det blåser så här mycket. Dagen började med att jag missade bussen som jag lovade att inte göra men men sen gick jag en bit bort och kollade på nästa buss lista där stog det att det skulle komma en buss kvart över men att de skulle stanna vid bt :o jag fick lite panik, när bussen sen kom stog de tessinskolan på den och jag kan ha sån tur ibland.
Just nu sitter levina med en varm choklad i handen på mattelektionen som precis ska börja. Sen har jag svenska och igentligen engelska men våran lärare är borta så vi får ledigt och det betyder att jag slutar 14.45 istället för 16.05 hihi, talk to you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0