friday night

Asså jag och blogga funkar inte just nu haha. Jag glömmer bort det och så är det lite mycket att tänka på med skola, träning, kompisar och allt annat men jag ska försöka bättra mig.. Jag har nu varigt uppe i stockholm och fått den där svin sprutan och det gjorde inte alls ont men däremot efteråt så får man så grymt ont i armen! Det känns som om hela ens arm har huvudvärk eller nåt. Två dagar har gått sen jag tod sprutan och jag har fortfarande jätte svår att ta på mig kläder hehe.
Jag måste ju berätta att jag har köpt en ny jacka som jag nu ska ha i vinter :D jag är väldigt nöjd och bilder kommer väl snart.
Just nu har jag värmt två vetekuddar som är jätte varma och gosiga som jag har lagt på benen, det blir så varmt och skönt nu när man ska sova :)
Nu måste jag sova så att det blir morgon för då blir det NEW MOON på bio med mina underbara tjejor sen ska dom sova här och vi ska ha lite mys mys. Jag lääängtar! natti natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0